Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,30 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

20 grudnia 2018 / 16:07

Papa Diego Debiutem Roku 2018

Papa Diego Debiutem Roku 2018

Sieć lokali z kuchnią meksykańską Papa Diego otrzymała tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii Debiut Roku 2018. Marka, stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios, pojawiła się na rynku w listopadzie br.

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm funkcjonujących na polskim rynku.

Tegoroczny tytuł Debiut Roku przyznawany w ramach programu trafił do sieci Papa Diego, której pierwsze restauracje zostały otwarte w listopadzie br. – w Katowicach i w Gdańsku i w grudniu br. - w Poznaniu.

– Debiut Roku to dla nas bardzo ważne wyróżnienie i dowód zaufania. Cieszymy się, że nasz pierwszy autorski koncept spotyka się z tak pozytywnym odbiorem zarówno wśród naszych gości, jak i ekspertów. Będziemy kontynuować obrany przez nas kierunek – proponując wysoką jakość w przystępnej cenie i oferując wyrazistą kuchnię z lokalnym sznytem – i powiększać obszar naszej działalności, aby jak najwięcej osób mogło spróbować oferty Papa Diego w 2019 roku – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Kapituła programu zwróciła szczególną uwagę na to, że restauracje Papa Diego w poszczególnych lokalizacjach wspierają i promują lokalny rynek – zarówno poprzez współpracę z miejscowymi dostawcami, jak i propagowanie regionalnych specjałów. W każdej lokalizacji Papa Diego dostępna jest specjalna wariacja meksykańskich potraw ze składnikami kojarzącymi się z danym regionem – w Katowicach można spróbować tacos i burrito z krupniokiem, w Gdańsku – z wędzonym dorszem, a w Poznaniu - z ziemniakami i gzikiem.

Ponadto, kapituła programu doceniła również pomysł na rozpowszechnienie meksykańskiej kuchni w formie sieci restauracji typu fast casual, dzięki czemu każdy ma możliwość spróbowania północnoamerykańskich specjałów w przystępnej cenie. Dodatkowo, ciekawy wystrój wnętrza nawiązuje do symboli Meksyku i przybliża Polakom kulturę tego kraju.

Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Laureaci programu Konsumencki Lider Jakości 2018 są prezentowani na łamach „Strefy Gospodarki” – rozmowę z Piotrem Grajewskim i Piotrem Komórem na temat Papa Diego można przeczytać na stronie: http://strefa-gospodarki.pl/2018/12/20/meksykanska-rewolucja-papa-diego/

 

Powrót