AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)
Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa
więcejGodziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,37%
mWIG40 -1,71%
WIG-MEDIA -0,77%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
11 lipca 2024 / 10:17
A BIO TO WIE – Putka wykorzystuje certyfikowane EKO wiaty AMS w połączeniu z przystankami komunikacji miejskiej w Warszawie i Łodzi. Promocja zdrowej diety, zrównoważonego rolnictwa i troski o dobro planety współgra z wykorzystaniem prośrodowiskowych rozwiązań oferowanych przez AMS – powierzchni reklamowych zlokalizowanych na przystankach z zielonymi dachami.
Produkcja certyfikowanego pieczywa BIO wymaga starannie wyselekcjonowanych surowców, przygotowania specjalnej strefy produkcyjnej, a także specjalistycznych szkoleń personelu. W kampanii pieczywa BIO wykorzystane zostały formaty OOH spójne ze strategią marketingową reklamowanego produktu. Plakaty pojawiły się m.in. na EKO wiatach AMS, które otrzymały Certyfikat Carbon Footprint Approved – międzynarodowy znak towarowy przyznawany produktom lub usługom, które zostały wytworzone lub dostarczone w odpowiedzialny środowiskowo i społecznie sposób.
– W Polsce chleb jemy codziennie, do wielu posiłków. W najnowszej kampanii zachęcamy do wybierania naszego pieczywa BIO znakowanego Euroliściem, czyli logo europejskiego systemu rolnictwa ekologicznego, którego produkcja jest mniej obciążająca dla środowiska. Chcieliśmy to upowszechnić – dlatego wybór padł na przystanki AMS, w tym na pokryte zielonym dachem EKO wiaty. Tym samym dołączyliśmy do grona marek, którym bliski jest zrównoważony rozwój i dążenie do neutralności klimatycznej – mówi Zuzanna Putka-Twardowska, Członek Zarządu, Dyrektor Sieci Własnej i Marketingu w firmie Putka.
Uprawy ekologiczne przyczyniają się do zminimalizowania zanieczyszczenia gleby, wód gruntowych i zachowania bioróżnorodności, a tym samym zmniejszania negatywnego wpływu na ekosystemy. Pieczywo BIO wypieczone z ekologicznych surowców pozbawione jest sztucznych dodatków, takich jak konserwanty czy barwniki, a ponadto dłużej utrzymuje świeżość.
AMS jest pionierem budowy EKO wiat przystankowych na polskim rynku. Zielone przystanki z dachami porośniętymi roślinami rozchodnika powstają w partnerstwie trzech stron: zaangażowanych społecznie marek, samorządu i AMS. EKO wiaty poprawiają mikroklimat w mieście, sprzyjają ptakom i owadom, zapewniają retencję wody i – co najważniejsze – redukują ślad węglowy. Ponadto, za każdą reklamę na EKO wiacie, AMS sadzi drzewa. Firma oferuje możliwości reklamowe na 150 EKO wiatach z zielonymi dachami w dziewięciu miastach. W 2023 roku AMS ogłosił pierwszą w polskiej branży OOH strategię środowiskową.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.