Komunikat prasowy
Od dziś w Radomiu, Kielcach i Elblągu, a już wkrótce także w Gorzowie Wielkopolskim, Toruniu, Płocku i Lublinie rusza najnowsza kampania reklamowa Radia TOK FM.
Kampania bazuje na zabawnym odwróceniu kierunku komunikacji. To nie radio wita się z kolejnymi miastami, ale ich mieszkańcy z radością witają w lokalnym eterze długo oczekiwaną stację radiową - TOK FM, Pierwsze Radio Informacyjne.
Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa BrandStorm ICOM. Autorami scenariusza spotu i projektów graficznych są Paweł Bińkowski oraz Marcin Niedźwiedzki. Za zakup mediów odpowiada Radio TOK FM.
"Chcieliśmy pokazać, że to ważne wydarzenie. Coś, na co ludzie czekali: TOK FM w twoim mieście to duża sprawa dla kogoś, kto interesuje się Polską i światem. Ale bez patosu i zadęcia" - mówi Paweł Bińkowski. "Dlatego też projekty są nieprzegadane i na temat - takie, jakie jest Radio TOK FM" - dodaje Marcin Niedźwiedzki.
Kampania będzie realizowana w prasie lokalnej, internecie (Facebook, gazeta.pl, onet.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w sieci kin Helios oraz w telewizji (TVP INFO) w siedmiu nowych miastach nadawania.