Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
2 grudnia 2024 / 13:06
W raporcie „Biura Reklamy 2024” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” nagrodę w kategorii Biuro Reklamy Kinowej Roku otrzymał Helios Media. Wyróżnienia otrzymały również: Gazeta.pl z tytułem "Zaufanego partnera" oraz Audio Broker (Grupa Eurozet) z tytułem “Kreatywny Innowator”
One Audio pozwala na precyzyjne targetowanie przekazu reklamowego do odbiorców. Zaawansowana technologia umożliwia dynamiczną podmianę wybranych elementów w streamie na reklamę online, tworząc nowe możliwości komunikacyjne. Oferowany produkt daje markom elastyczne, innowacyjne rozwiązanie, które pozwala skutecznie docierać do szerokiej grupy odbiorców w cyfrowym świecie audio w sposób spójny i kompleksowy.
“Jako Grupa Eurozet, jedna z największych wydawców audio w Polsce, dążymy do osiągnięcia synergii między różnymi kanałami, urządzeniami i formatami, by zapewnić jak najlepsze doświadczenie zarówno użytkownikom, jak i reklamodawcom. One Audio to platforma, która odpowiada na najnowsze potrzeby marek i trendy rynkowe. W naszej ofercie posiadamy streamy z pełnym adreplacementem, dzięki czemu zapewniamy szeroki zasięg i częstotliwość kontaktu z przekazem. Emitujemy reklamy nie tylko w naszych serwisach z odtwarzaczem radiowym, ale również na zewnętrznych platformach, takich jak Open FM.”
- mówi Maciej Moszczyński dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
Platforma One Audio korzysta ze sprawdzonych rozwiązań dostarczanych przez firmę Triton Digital – światowego lidera technologii i usług dla branży cyfrowego audio, podcastów i radia. Firma jest częścią koncertu iHeartMedia – numeru 1 w branży audio w Stanach Zjednoczonych, posiadającego i obsługującego ponad 860 stacji radiowych.
“Rozwój cyfrowego audio jest jednym ze strategicznych priorytetów Grupy Eurozet. Po wielu miesiącach testów i przygotowań wspólnie z firmą Triton Digital wypracowaliśmy produkt dla reklamodawców o najwyższej jakości i bardzo zaawansowany technologicznie. Jednocześnie mocno poszerzyliśmy zasięg audio i ofertę programową skrojoną do najszerszej grupy odbiorców. Cieszymy się, że możemy wspólnie z naszym partnerem rozwijać rynek audio w Polsce, który dynamicznie rośnie. Już 63 proc. Polaków w wieku 15-75 lat, deklaruje słuchanie radia, muzyki lub podcastów w Internecie, to ponad 18,5 mln odbiorców cyfrowego audio”
– mówi Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online w Grupie Eurozet.
One Audio wyróżnia się na rynku nie tylko różnorodnością propozycji audio, w tym szeroką ofertą programową Grupy Eurozetu dla wszystkich grup wiekowych, technologią i zasięgiem, ale przede wszystkim jakością. Warto również podkreślić bardzo wysoki poziom odsłuchań spotów. W tym przypadku wskaźnik LTR, czyli pełnego odtworzeń reklam audio, wynosi 97 proc.
*Źródło: TGI, Kantar Polska, korzystanie z mediów, 01-06.2024
Powrót