Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
28 listopada 2018 / 16:44
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2018". W badaniu przygotowanym przez „Media&Marketing Polska" zespoły AMS i Tandem Media zostały uznane za najlepsze biura reklamy w swoich kategoriach.
Już po raz dziewiąty biuro reklamy AMS zostało wyróżnione w raporcie „Media&Marketing Polska" i zwyciężyło w zestawieniu zespołów sprzedaży firm reklamy zewnętrznej. Klienci AMS docenili przede wszystkim ofertę atrakcyjnych formatów i rozwiązań technologicznych. Zespół sprzedaży firmy wyróżnia się również elastycznym działaniem i sprawnością w sytuacji zmian w trakcie kampanii. Klienci cenią handlowców AMS za umiejętność doradzenia i zaoferowania ciekawych rozwiązań oraz za szybkie i wyczerpujące odpowiedzi na briefy.
Tandem Media, broker reklamy radiowej i kinowej Agory, w tegorocznej edycji raportu zdobył tytuł najlepszego biura sprzedaży reklamy i kinowej, a także otrzymał wyróżnienie dla biura reklamy radiowej. Klienci Tandem Media kupujący reklamę radiową doceniają doradztwo oraz ciekawą ofertę rozwiązań proponowanych przez zespół. Klienci „kinowi” Tandem Media jako główne zalety biura reklamy wskazują szybkość odpowiedzi na zapytania oraz otwartość na negocjacje.
Dobre opinie w rankingu zebrały także zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” i czasopism Agory oraz biuro reklamy Gazeta.pl.
Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 9-26 października 2018 r. przez Kantar Millward Brown.
Powrót